Икономическият модел на тесните дрехи

Мода

Колко често пазарувате дрехи онлайн? Ако отговорът е „често”, то поне веднъж ви се е случвало да върнете поръчаната дреха поради неправилен размер.

Оказва се, че „икономическият модел на тесните дрехи” или с други думи, обемът на върнатите „тесни” дрехи от онлайн потребителите, оформя цяла една гигантска индустрия. Стойността на всички върнати дрехи достига цели $62.4 млрд. годишно, твърди доклад на IHL Group. За сравнение, БВП на България възлиза на около $50 млрд. долара годишно.

Така цели 23% от всички купени онлайн дрехи биват върнати обратно към магазините всяка година.

Статистиката е идентична с тази на продажбите от физически магазини – 22% от дрехите се връщат обратно по рафтовете.

Ако не друго, то поне двете статистики сочат, че няма съществена разлика в преценката ви за дадена дреха, в зависимост дали пазарувате директно от магазина или от разстояние чрез интернет. Освен всичко друго, горепосочената сума никога не би изпъкнала, ако нямаше действащи правила, които дават право на потребителите да върнат стоката в определен срок от мига на закупуването й.

В България този срок е 14 дни, като някои онлайн магазини дават дори повече време за размисъл.   

ПРЕГЛЕДАЙТЕ СЪЩО И

Pixabay

10 пъти “за” дигиталния маркетинг

Както големите, така и малките, и средните бизнеси все още се опитват да се настроят спрямо постоянно променящата се

Read More...
Pixabay

Истинска и виртуална реалност – къде е балансът?

Уикенд е. Излизате от вкъщи, хващате влака, слизате от него и сте в Дивия Запад. Отивате в местната кръчма,

Read More...
Pixabay

Awareness, traffic or conversions – за какво плащат рекламодателите?

Напоследък е особено интересно човек да се занимава с интернет реклама. Този бизнес съществува в състояние на един много

Read More...

Напишете коментар

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Mobile Sliding Menu